Oznake: kvadratni soba led, led osvetlitev prostora usb spreminjanje, možnost zatemnitve sodobne stropne luči, led osvetlitev prostora wifi glasbe, led panel osvetlitev whithe fan, led žarnice kvadratnih 50 vatov, led stropni ventilator žarnica, avto led luči velikosti, stropni ventilatorji led luči glasbe, stropne luči 60 cm diam rgb
Možnost zatemnitve 15W Downlight, Hladno Bela /Topla Bela LED Vgradne Omare Stropne svetilke AC85V-265V Za Domačo Razsvetljavo
Vhodna Napetost:AC85V-265V
Pogostnost Razpon:50Hz-60Hz
Moč Faktor:>0.9
Moč Izkoristek:>85%
Sistem Porabe: 15W
LED Soure: CREE LED COB
LED Diod:1pcs
Kot Snopa:45°
Svetilnost:100lm/W
Velikost: L115mm*W115mm*H125mm
Vroče velikost:L100mm*W100mm
Temperatura barve:cool:5500k-6000k,toplo bela:2700-3200k,
CRI:Ra>85
Delo Življenjska doba:50000 ur
Storitev in Pogoji Poslovanja, Ko oddate naročilo, da guaranty gladko, točni dobavi in prihod vaš paket, je zelo pomembno, če želite, da si je na voljo, ko komunikacija je potrebno, na primer, preverite, ali vaše naročilo sporočila redno vzdrževati vaš mobilni telefon v službi, itd.Na splošno bomo neposredno poda svojo parcelo, brez nadaljnje komunikacije; včasih pa smo morali preveriti z vami o specifikacijah izdelka, ki ste jih naročili, pred dobavo, tudi, če je pošiljka prispe, vendar vam niso na voljo, bodisi mobilno ali stacionarno, parcela verjetno se bo vrnil na prodajalca ali izgubijo.Posebej, če so iz Rusije, prosimo poskrbite, da bo ime na parceli je vaše polno ime.V skladu z Rusijo po meri politike, parcelo brez polno ime v ladijski dokument, ki bo potekala ruski po meri za določeno obdobje, nato pa bo treba vrniti prodajalcu ali uničeno.Če ste izbrali brezplačna dostava način dostave, kot je na primer Kitajska Post Air Mail, Epacket, itd., glede na te dostave metode so počasnejši od takšnih komercialnih express kot UPS, DHL, FedEx, na splošno traja 20-40 dni, da pridejo, najdlje doseže celo 60 dni za nekatere oddaljenih območjih.Zato prosim, počakajte potrpežljivo in ne začne spor pred kupec zaščite zmanjka časa.Seveda, vedno ste dobrodošli, da nam pošljete bi sporočila, da se pozanima stanje vašega naročila, in da smo vam bodo odgovorili takoj s podrobnimi informacijami.Medtem ko pošiljka prispe, prosimo, odprite karton polje in preverjanje kakovosti izdelka, če boste našli izdelkov poškodovanih med dostavo, vas prosimo, da ne prijavite na parceli.Prosimo, da fotografije kot dokaz in zavrne parceli, potem nam povratne informacije za pošiljanje naročila za sporočila, vam bomo poslati ali vam polno nadomestilo.Če se vam zdi kakovost problem po podpisu parceli, prosim, ne neposredno začetek spora ali preprosto dajejo negativne povratne informacije.Najbolj učinkovit način, da se ukvarjajo s kakovostjo problem je, da se obrnete na prodajalca za rešitev.Za kupce, ki neposredno začetek spora, upamo, da boste za preklic spora najprej, potem bomo vas podpiramo z našo najboljšo poprodajnih storitev; za kupce, ki preprosto dajejo negativne povratne brez obrnete na nas prvič, to ne bo potrebe za nas, da zagotavljajo vse nadaljnje poprodajnih storitev.
Ocene